30.12.2008

Det regner


"Is it rainin' at your house like it's rainin' at mine 
Do you miss me like I miss you, is it cloudy all the time
Do you tremble when the phone rings
And you think I'm on the line
Is it rainin' at your house like it's rainin' at mine?
"

Her ligger jeg. Hører på Country musikk og ser på dråpene som triller ned langs vinduet mitt. Godt pakket ned under dynen. Hører vinden som blåser utenfor. Hvor godt det er å bare ligge her. Her inne i varmen.

Jeg er egentlig veldig heldig. Heldig som har et hjem, og en familie som bryr seg. Selv om jeg er mer på besøk når jeg er hjemme på øya. Men, det er fortsatt hjemme.
Gode venner som er der for meg. Og ikke minst , besteveninna mi. Som sier så mye morsomt, og som betyr så mye.

Mulig det er musikken som gjør meg sentimental. Eller kanskje det er regnet ute?
Men, når sant skal sies.
Så er jeg, takknemmelig.

1 kommentar:

  1. Boka er så absolutt verdt det å lese! Tusen takk for gode ord :)

    Det er forresten ganske deilig å kunne få ut følelser ved å skrive, det er forsåvidt det jeg gjør også.

    SvarSlett