14.12.2008

Ikke lenge igjen

Det er snart jul nå. Kjenner hele kroppen verker. Verker etter søvn, et normalt kosthold eller bare familienærvær. Ikke lenge igjen. Er lei av å stresse nå. Har bare lyst til å legge meg. Sove, lenge. Drømme meg bort. Har ikke hatt tid til noen ting i det siste. Gitaren står der, ensom. Av og til hender det seg at jeg plukker den opp og sitter å spiller litt. Før den blir satt tilbake til kroken sin. Julegavene som mange er ferdige med, for lenge siden. Har jeg fortsatt igjen. Har rukket å lage noen, men ikke alle. Har skikkelig dårlig samvittighet på grunn av det. Selv om folk skjønner hvorfor jeg ikke rekker det før jul.
Sosialt samvær, som ikke har med eksamen å gjøre, det har jeg heller ikke sett mye av. Folk begynner å bli irritable og grinete på grunn av alt stresset med eksamen. Skjønner de, deler frustrasjonen. Men savner å dra ut, bare være sammen med venner å kose meg. Hygge meg, le. Skjeldent det har skjedd i det siste. Har sett lite til naboene mine også, savner å være sammen med de. De er noen fantastiske mennesker. Synd at eksamen tar opp all tiden. Savner de.
Dette ble et trist og sutrete innlegg. Men det får bare være. Kanskje det kommer noen hyggelige, sånn etter den 15. For det er ikke lenge til jeg reiser nå. Ikke lenge igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar