25.04.2009

Dokumentarfilmfestivalen

Ingerid Stenvold

Nå har den norske Dokumentarfilmfestivalen rammet oss her i Volda. Sene netter med billig øl. Sove ute i kø for å skaffe biletter og gratis grillmat i parken. Klager jeg? Nope. Akkurat nå har jeg det supert. Prøver å få gjort så mye skolearbeid som mulig. Eller eksamensarbeid heter det kanskje. Huff, jeg blir så stressa over å ha så mye å gjøre! Så derfor tar jeg meg fri på kveldene for å hygge meg sammen med venner. Sitte lenge oppe. Drite i å sove så mye og drikke billig øl. Går rundt i svime med et grønt armbånd på arma, som viser at , ja, hun her er sikkert interessert i filmer og har sett mange. en påstand som ikke har blitt sagt, å det er kanskje bra. For den stemmer forsåvidt ikke heller. For jeg går med dette grønne båndet, for å komme inn på fester, konserter og drikke billig øl.
I kveld er det faktisk dokfilm awards, å det er nesten skuffende å innrømme at, Jeg, Eli Kristin, har ikke sett en jævla film siden de begynte å vise de på tirsdag. Ikke en eneste en!.
Men jeg har vært på konsert, spist grillmat i parken, festa sammen med Ingerid Stenvold, så klager jeg? Nope. DOKfilm er konge. Volda er best!

Hvordan har du det?
Nyter våren og alt det vakre?
Har du vært på Dok-film?

1 kommentar: