10.05.2009

Dagene går for fort, i forhold til alt jeg skulle gjort!


17. Mai nærmer seg. Slik som alle andre år. Å til en forrandring, gleder jeg meg faktisk til denne. For jeg kan ikke skryte på meg å være en stor fan av 17. mai. Hvert år hjemme på øya var en plage. Nye sko, ekle finklær og flaue øyeblikk. Jeg har enda ikke kommet over da vi hadde korpsmusikk for første gang. Det hadde vært greit nok om vi hadde et korps, men neida.
Siden det er så få som bor på øya mi, og vi har verdens minste 17.mai tog, så var det ingen musikanter å velge imellom. Det endte med en trillebåre, litt lyng og en cdspiller med korpsmusikk. Jeg har aldri vært mer flau,i hele mitt liv!
Men 17.mai i år, gleder jeg meg faktisk til! å det er din fortjeneste.

Hittil har jeg vært så heldig å sett hele 5 russ og 4 russebiler. Kanskje de er i Ørsta å fester? Ikke vet jeg, men får sikkert se en del, når Vengaboys entrer scenen den 15.mai. For ja, jeg skal på fest å mimre tilbake til da jeg var 14 år. Tror nok det blir en latterfyldt kveld. Jeg gleder meg!

Å ellers holder jeg på å drukne i eksamner og skriving. Dagene går for fort i forhold til hva jeg får gjort. Skriftlig eksamen på onsdag, og jeg føler at jeg kommer til å stryke.

Hvordan har du det?
Nærmer du deg eksamen?
Kanskje du er russ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar