24.05.2009

Si meg, hørte jeg Banjo Kari?

Tjo og hei. Da var klokken alt for masse! Å jeg er oppe enda. Å i tilfelle du lurer, jeg sitter ikke oppe av fri vilje! FOR, jeg hadde egentlig lagt meg, men fikk ikke sove. Grunnen var glade mennesker som hadde nach på altanen rett bortenfor vinduet mitt. Eller, det er et vindu, vår altan og så de glade festmenneskers altan da. Men det spiller ingen rolle akkurat nå føler jeg. Men, mulig å sove? nope, ikke en sjans.
De starta klokka 03:00 med surt munnspill, gitar, tamburin og banjo! samt at noen klappet takten. Fikk høre alt fra selvkomponerte låter? til improvisering og ikke minst Bob Dylans sang "I shall be released"
Det verste med det hele, var at det faktisk var ganske fint å høre på. Det eneste, er at jeg nå er lys våken og nå har de roet seg. Jeg hørte noen som ropte at de hadde fått klager. Det var sikkert derfor G4S bilen kjørte lystig forbi her i sted.


Hvordan har du det?
Noen gang blitt vekt av banjo?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar