04.09.2009

Eine Blome


Dagen i dag hadde ikke den beste starten. Litt stress og frustrasjoner med oppgaver. Men jeg klarte å komme meg igjennom det. Og etter noen timer med avslappning og "nesten" soving. Så gikk jeg, Maria og mannen hennes ned til Mylna. En av de kosligste cafe'ene i Volda. Det er nesten litt flaut at jeg har vært i Volda i snart ett år til sammen, og aldri har vært der. Men en gang må jo være den første. Dette var mitt første møte med folk fra VOKS, og så åpne for nye folk og så hyggelige som de var. For noen flotte mennesker! Tror det er første kvelden i Volda, jeg har hilst på så mange på en gang.

Jeg drakk også min aller første kaffe Mocca i dag. Det var kjempegodt, hvorfor har jeg ikke drukket det før? Kanskje for at jeg ikke drikker kaffe, men kaffe mocca var noe helt annet.

Grunnen til at jeg har Eine Blome til overskrift, er hovedårsaken til at jeg befant meg på Mylna i det heletatt. Jeg ble invitert med på konsert. Og jeg må inrømme det, at det er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, ihvertfall på en god stund. Utenom BaSix da, de er jo bare hærlige.
Musikken til Eine Blome var så levende, gripende og vakkert. Fiolin, kassegitar, klokkespill og sang, kan det bli bedre? Nydelig var det.
Om de noen gang kommer tilbake, skal jeg ikke gå glipp av sjansen til å se de igjen. Det var virkelig verdt det. Fantastisk slutt på dagen!

3 kommentarer:

  1. Takk for det! :) Har blogget i snart ett år, men har stått litt stille på bloggen den siste tiden! Koselig med kommentar igjen! :)

    Begynn på Tkd igjen du! =D Hvilken grad har du, og hvilken stilart trener/trente du? :)

    SvarSlett
  2. Med stilart mener jeg NTN/ITF og WTF og sånt. Forskjellige former for tkd :) Du får forsøke å finne en klubb da vet du! :)

    SvarSlett