20.09.2009

Ørepropper ftw!

Etter en fantastisk kveld. Dramavors med sinnsykt mange kule folk. Festing på rokken med Ultra Sheriff, og disco. Samt masse kjentfolk og allsang ute i røykearealet med Vømmøl. Utrolig morsomt og møte så mange hyggelig personer, spesielt slike kjekke karer fra trøndelag. Rosenborg, vømmøl og trønderdialekt til langt på natt. Men så ble jeg sulten og lei av de vonde skoene mine, så det hele endte med vannblemmer og at jeg gikk hjem fra byen uten sko. Altså bare i såkkene. Men moro, det var det!
Så rakk jeg faktisk å spise litt og slappe av, før brannalarmen gikk. Hyggelig slutt på kvelden synes jeg. Eller kanskje ikke. Var heller ikke mange folk som kom ut. Enkelte kom rett fra fest i tillegg. Jeg for min del, var sjeleglad over at jeg ikke hadde lagt meg. Noen ringte G4S, så de sa de skulle komme om 15 minutter. Hele bygget kan brenne ned innen den tid, men det tenkte de sikkert ikke over. Så da sitter jeg her. Med ørepropper og later som jeg ikke hører den grusomme lyden. For å stå ute i 15 minutter. Det gidder jeg ikke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar