27.11.2009

Artistbook eksamen og stress




Etter å ha vært på skolen i litt over 10 timer i dag. Hvor mange av de timene jeg var produktiv, det er en annen sak. Så har jeg startet på arbeidsbok, og byttet idé. Hvorfor? Eller hva var den opprinnelige ideen, lurer dere kanskje på.
Så nå skal dere høre.
Den opprinnelige ideen min, var å lage et timeglass. Det timeglasset skulle romme lapper med minner som folk rundt meg, eller jeg selv kunne skrive. Jeg brant skikkelig for ideen min, helt til jeg fant ut, at det var mer eller mindre umulig å finne en måte å lage timeglasset på. Dersom jeg ikke skulle bruke noe som allerede finnes. Som flasker mot hverandre, vaser, eller til og med bestille et, eller dra til en glassblåser å få det lagd. Jeg liker fortsatt ideen, og skulle veldig gjerne ha fått til å lage det, men ser ingen muligheter.

Derfor endte jeg opp med en idé, som jeg faktisk klarer å gjennomføre. Å det er vel kanskje det aller viktigste. Litt vanskelig å bli ferdig med en praktisk eksamen, samt arbeidsbok. Ikke minst om jeg teller med den skriftlige rapporten på 1500 ord. På 18 dager, om jeg så absolutt skal lage noe, jeg ikke klarer å gjennomføre.

1 kommentar:

  1. sv. hørte du meg :O Iiik da er det kansje andre som har fått mistanke også..Åsså jeg som var så forsiktig! Maska passer meg übergodt ja, nesten så jeg bare skulle drite i å være hemmelig å gå sånn til vanlig! :p

    SvarSlett