24.03.2010

De tre P'er

Lite har skjedd i mitt liv i det siste, så derfor har bloggingen vært fraværende. Er jo ikke alt en kan skrive på bloggen heller. Det mener ihvertfall jeg.
Jeg kan ikke skrive treningsblogg heller, for 100 sit-ups sånn nå og da er ingenting å skryte av.

Jeg kan heller ikke ha "kokke blogg" siden matbeholdningen hos en student som meg, går som hos så mange andre studenter i mye i de tre P'ene. Altså pytt i panne, pasta og pizza. De viktigste ernæringsgruppene vi holder oss innenfor. Men slumpet til med kotteletter, brun saus, ris og grønnsaker på søndagen. Litt godt med skikkelig mat innimellom. Måtte nesten trene opp magen til jeg skal hjem til påske, noe jeg skal!

Denne påsken blir sikkert den mest stressende påsken noen sinne. Jeg har så mye å gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar