11.05.2010

Uvanlig hjerterytme...

Jeg føler meg kvalm, eller generelt uvell. Jeg vet ikke om det er for at jeg nesten ikke spiser for tiden, eller om det er eksamen i morgen som stresser meg. Uansett, jeg føler meg helt jævli.
Hver gang jeg tenker på eksamen, slår hjertet mitt minst 5 ganger så fort. Jeg har bare lyst til å legge meg i fosterstilling i senga mi, og se dagen i morgen fly forbi meg, uten at jeg slipper å spille piano, uten at jeg slipper å synge noe som helst. Bare fått en karakter for innsats i faget, og ikke at jeg kommer til å drite meg ut i morgen.
Jeg føler meg verken sikker på sangene eller piano, og spiller og synger alltid feil når det er andre folk til stede. Men jeg har et håp om at det går bra, og at jeg i verste fall ikke kaster opp eller besvimer på scenen.

Jeg får bare håpe på det beste. For akkurat nå sier magefølelsen min, at dette går ikke rett vei, uansett hvor mye jeg måtte ønske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar