29.05.2012

Kreativ krise..

Det er det jeg har for øyeblikket. 
Jeg har et maleri jeg skulle ha malt til loddtrekningen på sommerfesten, men har ingen anelse av hvilket motiv jeg skal male. Eller generelt hvordan jeg skal male det. Pensel? Fingrene? Svamp? eller kanskje palettkniv?
Etter et landskapsmaleri og russefrakken så har jeg ikke mer kreativitet igjen virker det som. Jeg har brukt opp kvoten.


Det eneste jeg vet er at jeg skal male med akryl og at jeg skal male på et lerret.


Her er en liten rose jeg tok bilde av sist gang jeg var i Volda.
Følte at innlegget trengte et lite bilde. 
Den er litt skadd, akkurat som kreativiteten min for øyeblikket.


Om noen har en genial idé, så vil jeg gjerne høre det? 
Døren står åpen for alle tips dere har å komme med!
Å alle blir ønsket velkommen med et smil :D

3 kommentarer:

  1. Mal abstrakte katter med fingrene!!

    Eller mal tang og tare bilder ved å trille malingsblaut klinkekule over arket.

    Tjolahopp.

    Og i morgen kan du komme utover, så drar vi på Hans Bollandsås!
    Eller tivoli.

    Ship o hooooi! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, jeg har ikke sett denne kommentaren før nå. Jeg har gått glipp av tivoli :( buhuuuu!!! Nå ble jeg lei meg :(
      Men takk for forslagene Randi! Den ideen med å lage bilde med tang å tare ved hjelp av klinkekule må jeg prøve en gang :D Men det ble nok et annet motiv jeg endte opp med denne gangen :)

      Slett
  2. Det kommer nye sjanser!
    Ugla ble fin!
    Og jeg gleder meg til å se klinkekuletang!!
    Kos deg :)

    SvarSlett