01.11.2012

Awesome Shoes nr. 7


Disse skoene ble laget til søskenbarnet mitt Simon. 
Som dere kanskje ser er det Pokémon som var temaet han valgte. 
Jeg valgte ut pokémon fra listen han hadde lagd, prøvde å gruppere fargene så godt jeg kunne for å få til en fin overgang mellom de forskjellige figurene. Jeg gikk vel egentlig ut ifra regnbuen (ROGGBIF). 
På hælene ville han ha to elektriske pokémon som skulle skjule seg blant Pokéballer, men jeg endte opp med å plassere figurene midt på, siden de ble for små og vanskelige å male på noen annen plass. 
Skoene er malt med akrylmaling og lakket med decopage lakk. Motivet kommer nok til å holde en stund, men jeg trenger virkelig å få skaffet meg tekstilmaling og skikkelig lakk, slik at motivet holder lengre enn skoene. 
Jeg er ihvertfall fornøyd med resultatet, det samme er han :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar