18.11.2008

Lever i håpet

Jeg hater klokka. Eller tid generelt. Jeg har alltid levd i det håpet om at, Jo jeg har god tid. Det har jeg altså ikke!. Eksamener som hopper oppå hodet mitt når jeg skal sove. Mareritt om prøver og karakterer. Drømmer om maskinene på sløyden. Og når Eli har alt for mye å gjøre, så blir hun stresset. De som kjenner meg vet hvordan jeg da blir, men kan godt skrive det allikevel. Når jeg blir stresset blir jeg lett irritert, sur fordi jeg får vondt i skuldre og nakke og ingen av de tingene jeg skulle ha gjort, blir gjort. Irriterende? Ja, det er det virkelig!
Denne helga, var på en måte, den siste helgen jeg kunne slå ut håret, og hygge meg sammen med venner. For regner med at når jeg begynner å bygge på modellen, når jeg har det sånn alveis klart. Så kommer jeg til å bo på skolen. Det som kommer til å skje da, er at tiden blir for knapp. Da får jeg sikkert ikke til å gjøre alt jeg skulle ha gjort. Typisk meg = tidsklemme. Klokken går for fort når jeg har det gøy, klokka går for sagte når jeg kjeder meg. Ikke bare har jeg 4 uker på byggeeksamen(arkitektur), men jeg har i tillegg, en skriftlig og praktisk eksamen til (visuell kommunikasjon). Og de er ikke hver for seg. De går samtidig! SAMTIDIG!. Det er bare utrolig unødvendig, det mener i allefall jeg!..
Når jeg er ferdig meg alt dette, kommer jeg til å være et nervevrak, om jeg ikke allerede holder på å bli ett. Kjennes litt slik ut. Men når jeg er ferdig, er det Jul, og jeg skal hjem. Gleder meg! Godt å ha noe å se frem til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar