29.11.2008

Mange dager, og flere skal det bli

Da var det kjempelenge siden jeg skrev i Bloggen sist. Har vært så opptatt med eksamener i det siste nå, at jeg nesten ikke har hatt tid til annet. Har jobbet så mye som mulig, eller det var vel kanskje litt å ta i. Kunne sikkert ha jobbet enda bedre. Men jeg har kommet igang med alle da. Mer eller mindre ferdig med den ene, den skriftlige som skal leveres inn før den 5 desember. Jeg hater tidsfrister, 5. og 15. er to tall som har innprintet seg oppi hodet mitt nå. Helt grusomt hvordan to tall klarer å gjøre slik skade. Ja, for det er faktisk skade! Men har fått gjort mye denne uken, mest for å konpansere for helgen. Pluss at det meste av andre ting i livet mitt går ganske bra, så da har jeg ingen grunn til å klage. Annet enn på eksamene.
Torsdag og Fredag har vi ikke hørt noe annet enn at vi bruker maskinene på sløydverkstedet feil. Læreren er ikke ute etter å ta noen, han ønsker bare at vi skal være forsiktig, slik at vi ikke skader oss. Ja, for det har skjedd. To ganger, men det var heldigvis ikke så veldig alvorlig. Men er så irriterende, at enkelte ikke klarer å lære seg noen enkle ting!
Men jeg skal ikke syte, i dag, eller om 8 timer skal jeg stå opp, skal ta bussen klokka 10 på 10. Skal møte besteveninna mi, og gleder meg noe sykt. Er lenge siden jeg så henne sist. Lurer sånn på hvordan hun ser ut. Om magen har blitt litt større. Ja, for besteveninna mi skal bli mamma. Å jeg skal bli "tante". Gleder meg noe sykt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar