20.01.2009

Straff ?


En lysere tid i møte?
Det er noe jeg lengter etter akkurat nå. De siste ukene har ikke vært noe å skryte av.
Det er alltid slik at når en ting skjer, så skjer som regel en hel masse samtidig
Og i det siste, så har det vært litt vel mye.
Tror kanskje jeg brygger på den stygge influensaen.
Eller kanskje det er noe annet som feiler meg?
Men jeg tror det da,
at dette er straff for at jeg har hatt det så fint i det siste.
Eller har jeg egentli det?
Uansett,
nå når jeg ikke har hatt en så fin periode.
det jo skje noe bra snart...
Kanskje det er lys i enden av tunnelen?

Er det fler som har det slik?
Når du har en bra periode, så må det skje noe ikke fult så fint, før det blir bra igjen?

1 kommentar:

  1. Hm, akkurat nå har jeg en helt grei periode. Eneste jeg savner er sommer og sol, men jeg klager ikke ;)

    SvarSlett