16.01.2009

Druktner mine sorger, i en flaske Cola


Noen av dere som vet hva dette er?

Ja.
Da sitter jeg her.
Skulle egentlig ha vært på skolen.
Har skikkelig dårlig samvittighet over at jeg er hjemme.
Henslengt i en stol på rommet mitt, å drikker cola.
Men sånt skjer. Er jo ikke noe jeg gjør sånn til vanlig.
Har jo vært en tur på skolen, men måtte tusle hjem igjen.
Hadde ikke noe lyst til å besvime imens jeg kuttet noe på båndsag.
Eller ende opp med å kutte av meg fingrene i avretterhøvelen.
Men går glipp av undervisning.
Blir hengende etter.
Får fravær.
!Blæh!


5 kommentarer:

  1. Hehe, nope :) men kunne vært :)

    SvarSlett
  2. først så trudd e d va et dusjforeheng, men så fant e ut at d va ei tåteflaske me melk inni, men SÅ kom e jo på at d selvfølgelig va ei penn.. men da e hadde tenkt litt til, å ikke skjønnt kor e hadde sett den tingen hen før, så ser e jo at d e den greia du bruke når du e ute å ska tenne bål :D den som plasten e pilla av på pga manglende skills me å åpne øl flaske <3 eller kanskje e bare tar heilt feil :D

    SvarSlett
  3. Heheh, nei du har nok rett ja Iris :) Det er lighteren min! :) å ja, den mangler plast, for klarer aldri å lære meg å åpne ølflaser med den. :P

    SvarSlett