09.03.2009

SingStar er et Gullstikka-belønnet karaokespill som ble sluppet til Sonys PlayStation 2 i 2004


Jeg tegnet bursdagsgave på lørdagen

Jeg har blogget så lite i det siste!
Å beklager det, må begynne å ta meg sammen nå.

Kan fortelle litt om hva helgen min har gått ut på.
Fredagen var jeg hjemme og slappet av.
Lørdagen var jeg i bursdagsselskap.
Det var kjempekoselig.
Allsang og dansing til den store gullmedaljen.
Prøvde også singstar for første gang.
Jeg tapte.
Søndagen gikk til å sove å se på film.
Det må være den dagen i år jeg har gjort minst.
Begynte også å male på eksamensbildet mitt da, så har jo fått gjort noe i helgen også.
Selv om jeg har mye jeg enda skulle ha gjort.
Å i dag har jeg slappet av og sett film.
Jeg har også malt litt mer på eksamensbildet mitt.
Og senere har jeg planer om å gjøre leksene mine i keramikk.
(Om jeg klarer å komme meg ut av "slappe av" modusen)

Hvordan har deres helg vært?
Liker dere best å lage eller kjøpe bursdagsgaver?

5 kommentarer:

  1. Helga har vært fin, det var også kvinnedagen;)
    Liker å lage gaver :)

    SvarSlett
  2. Så sinnssykt bra tegna!:)

    Helgen min var nok en gang rolig,men bra:)

    Jeg liker å male bilder til folk:) Men kjøper nok mest gaver :/

    SvarSlett
  3. For et fantastisk fint bilde du har tegnet her :D
    Sender deg masse sol energi og den varmen som finnes her i Polski :D

    SvarSlett
  4. Herre så flink du er til å tegne!

    SvarSlett