05.03.2009

Jeg savner deg

Jeg savner deg.
Mer enn noe annet.
Savner klemmene dine.
Savner latteren din.
Savner alle de morsomme kveldene.
Det er trist at jeg ikke lengre bare kan ta trappen ned for å besøke deg
Du er så mye lengre unna nå, enn noen få trinn ned en trapp
Jeg har sagt til meg selv at jeg må besøke deg oftere
Men det er ikke alltid det klaffer, verken for deg eller meg
Så i mellomtiden, går jeg bare rundt å savner deg
Gitarspilling i sene nattestunder
Allsang på kjøkkenet
Merkelige lapper med beskjeder kun du og jeg skjønte
Alt virker som om det var for mange år siden
Døgning, ikke fordi vi måtte, men fordi vi ville
Eller bare stille stunder
Alle bildene på veggen som minner meg om da jeg kunne se deg hver dag
Da jeg kun var en trapp og en gang unna, fra å se deg smile eller få en klem
Jeg savner deg
:'(

Savner du noen?

3 kommentarer:

  1. Jeg er heldig og har de jeg ville savnet nære :) er dette samme bestevenninna med babyen?

    SvarSlett
  2. Sv: de er driitbra. Eller. Jeg har ihvertfall ikke merka noe. Noen sier de får vondt under foten osv, men det går an å fikses med en sole skulle det være tilfellet.

    De er braa :)er bare å prøve vettu. Jeg er forelska ihvertfall

    SvarSlett
  3. Åh,det var søtt skrivd:)

    Ja,savner litt en venn av meg som jeg omtrent aldri ser :/

    SvarSlett