09.04.2009

Hjemmekos på øya mi

Bli med i KONKURRANSEN min. Hittil er det bare 2. stk som er med.

(Et bilde jeg malte i 07)
Påske og hjemmekos.

De siste dagene så må jeg inrømme at jeg ikke har gjort så mye. Eller, jeg har vært ute å spilt landhockey og fotball sammen med familie og venner. Gått turer til butikken, ikke for å kjøpe noe, men for turen sin del. Men det å gå til butikken er ikke akkurat den lengste turen i verden da.

For på øya mi:
- Bor det ca. 35 stykker.
- Det er ca. 1,8 km med asfaltert vei.
- Har vi butikk, med et slags postkontor. Butikken er norges minste Coop forretning.
- Har vi ballbinge.

- Har vi skole, med 8 elever fra 1 - 10. Klasse.

Resten av dagene har jeg rundet Monkey Island 3 for 4 eller 5. gang. Det er et av de morsomste spillene jeg vet om. Har du ikke prøv det, så er det virkelig å anbefale! Det er et slikt spill hvor du må finne ting for å komme deg videre. Du må virkelig bruke hjernen for å få det til. Men siden jeg har rundet det en god del ganger nå, så må jeg inrømme at jeg ikke tenker så mye over hva jeg skal gjøre.

Så hvordan er deres påskeferie?
Har du noen gang prøvd noen av Monkey Island spillene?
Bor det flere enn 35. stykker der du bor ?

11 kommentarer:

  1. Påskeferien min er foreløbig fin:) Var ute med storesøster og fant gåsunger i dag som vi har satt i en fin vase oppå ovnen:P Aldri prøvd Monkey Land.. eller kanskje en demo.. litt usikker... Her jeg bor nå bor det vel ca 30-40 stykker tror jeg.. litt usikker:P

    SvarSlett
  2. Hei hei! Er det en ting jeg hater? så er det å skrive dikt:(
    Jeg skal gjøre masse lekser, lese til prøve og sikkert være med venner. Min påskeferie så langt har vært ganske rolig, og grei. Din da? Opplevd noe kos?

    SvarSlett
  3. Ja det er nok hos pappa:) Det bildet på bloggen min er tatt rett nedofr der hvor pappa bor:)

    SvarSlett
  4. Påskeferie er herlig! Spesielt i dag, for samboeren har bursdag og vi skal på en av de beste restaurantene jeg vet om :)

    Har aldri prøvd Monkey Island, jeg.. :p

    Hmm. I kommunen min bodde det 16238 stk pr 01.10.08 ;p LITT mer enn hos deg med andre ord :)

    Sv: Takk for det. Jeg har nok litt høy arbeidsmoral.. :)

    SvarSlett
  5. Sv: Tusen takk! :D Ja, de er nydelige :)
    Det går bra med meg, hva med deg? :)
    Det hadde vært flott å vinne en tegning, men jeg er grådig dårlig på dikt, så det må i så fall bli noe av om jeg føler meg skikkelig i det kreative hjørnet :P

    Haha, øya di hørtes søt ut, så få folk! :D Koselig :)

    SvarSlett
  6. Åh, så dumt at de legger seg oppi utdanninga di. Mine foreldre er veldig sånn at de støtter meg uansett hva jeg velger, og det er godt å vite :) Hvor lenge skal du bli der da?

    Spiller du gitar? Kult, er du no god da? :) Hehe, lufta hue ja, det er digg innimellom det :)

    Tuller du?! Har du ikke sett noen Dødelig Våpen filmer? Det er fire stykker, du MÅ se dem, de er drit bra! Det er liksom action filmer på sitt aller beste :D Og humor er det masse av også :D

    SvarSlett
  7. Ah, jaja, er jo ikke så lenge til du skal hjem da da :)

    Hehe, du er en narchspiel gitarist ja ;) Ikke dumt det. Ja, jeg synger, og jeg kan en sang på gitar, den Good Riddence av Green Day. Er selvlært sjøl. Har lyst til å lære meg mer og greier, men det er liksom aldri første prioritet her :P Men ja, jeg har også vært i kor i mange år, men sluttet for noen år siden. Men jeg elsker å synge, så jeg angrer litt på at jeg sluttet og. Stemmen blir også mye bedre om du er med i kor og lærer deg de forskjellige teknikkene og oppvarming og greier. Har du vært i kor før eller? :)

    Ja, du må se dem, de er drit bra :D

    SvarSlett
  8. Vært med på mye du da :D
    Det var mest i min barndom at jeg drev med det, men vi hadde jo mange konserter og greier, man lærer en del fra det :D

    Jeg tror de eneste korene som er i nærheten er kristen kor, og det vil jeg helst ikke være med i. Bare fordi jeg ikke vil synge kristensanger når jeg er ateist. Men ja. Får se hva det kan bli til etterhvert :)

    SvarSlett
  9. MONKEY ISLAND! (*laste ned*) Fortreffelig forslag til ei som sitter med feber og vondt i halsen... Skal bare runde FFX først :D *KLEMMEPÅ*

    SvarSlett
  10. Så utrolig flink du er til å tegne!

    SvarSlett