03.04.2009

I'm going home


Da var det PÅSKE FERIE!!

og den er velfortjent. Har jobbet som en gal de siste dagene med å bli ferdig med leireeksamen, slik at den kunne stå å tørke i ferien. Å tror du ikke lærerinna mi presterte å si dette i dag, " Ej tru ej må prate me na Jeanette (læreren i det andre faget), dåkke har jo så lite arbeide, at dåkk må få meir". Ikke akkurat slik hun sa det, men det var det hjernen min vridde det til. Altså, når vi sitter 12 timer på skolen og jobber. Når vi er på skolen i helgene å jobber og sitter hele nettene for å bli ferdig til siste skoledagen. Så vil jo ikke det si at vi har lite å gjøre? Eller er det jeg som har misforstått noe her?

Jaja, men nå er det i hvertfall påskeferie. Den etterlengtede ferien der jeg har store planer om å slappe av, lese en god bok og spise mamma middag igjen. Det er virkelig noe spesielt med mamma's mat.
Klokken ti på 11 tar jeg første bussen. Da venter en liten tur på nærmere 10 timer, dersom ikke noen av fartøyene bestemmer seg for å være litt forsinka. 6 av timene er på buss og 4 timer er på båt. Så jeg gleder meg til å komme helt frem.Da kan jeg slappe av, nyte livet og begynne å kjede meg.

Hvordan skal dere tilbringe påskeferien?
Flere enn meg som skal reise hjem ?
Noen av dere som har lyst til å se hvordan øya mi ser ut?

1 kommentar:

  1. Skal være hjemme sammen med familie og gode venner.. skal også gå Ambotta Rundt:) Ja jeg vil se øya di^^ Har sett den før da.. men ser den gjerne igjen:D

    SvarSlett