31.03.2009

Landart, ikke for pyser!

Dagen i dag, besto av pissregn, litt mer regn og enda litt mer regn. Skulle nesten trodd at jeg hadde flytta til Bergen. Å ikke bare var det dårlig vær, men vi måtte faktisk oppholde oss utendørs i regnet, i flere timer.
Kunst på naturens premisser, eller landart som det så fint heter på kunstlinja, var det som sto på timeplanen i dag. Å selv om regnet bøttet nedover oss. Viden blåste surt mellom trærne. Så hadde vi det egentlig ganske morsom. Jeg hadde laget så mye forarbeid på installasjonen min, at det tok ikke lange stunden før jeg ble ferdig. Jeg endte derfor opp med å gå å plukke søppel, heldige meg. Og da vi endelig var ferdige, og jeg hadde fått tatt ned det jeg lagde, satte vi oss i bilene igjen. Så gikk veien tilbake til skolen, der vi lo og hygget oss, og holdt på å fryse ihjel. Det var først da vi merket, at det var skikkelig, skikkelig kaldt.

(kommer bilde av det jeg lagde, så snart jeg får skaffet igjen ledningen til kameraet mitt)

Powerpoint var den siste etappen på oppgaven vår. Der vi måtte beskrive og begrunne absolutt alt, ingen ting kunne være tilfeldig!. Da den var levert, satt vi bare å snakket og hygget oss, helt frem til magene sang klagesanger over at de ikke hadde fått mat på en stund.

Da er det snart 1. April. Lurer på om jeg får lurt noen i år. Jeg er serriøst, den aller verste i hele verden (uten unntak) til å komme på aprilsnarrer.

Har du noen planer for 1. April?
Noen tips til hva jeg kan gjøre?

9 kommentarer:

  1. Jeg savner det lille sukkerkicket.. Men nå er jo Godtefri måned over! Så nå blir det sjokolade-egg i morgen ;)

    1 april skal jeg passe på å ikke bli lurt! Har allerede sett en del spøker rundt omkring på forskjellige steder på nettet:P

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK for kommentar på bloggen min! Det var kjempehyggelig! Du virker jo som en herlig sjel :) Riktig verdier, i hvert fall, spør du meg!

    Jeg har blogget siden november, 2008 :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal så sykt lure noen idag, så følg med på bloggen min;p haha

    SvarSlett
  4. Sv: Hehe.. Hørtes bløtt ut.

    Jeg har hatt feber og vært syk i dag.. Så em. Ja. Men har ihvertfall fått sovet litt.. En stund siden jeg har fått det til.

    SvarSlett
  5. oi, landart høres ikke ut som noen spøk :S
    Mitt råd når det regner er: tull deg inn i et varmt pledd, se en god film, kos deg med noe varmt og drikke eller så kan du jo også lese en god bok :D

    SvarSlett
  6. hmh, jeg ble ikke lurt, og lurte ikke noen. Gale :o

    SvarSlett
  7. mhm, det er en fin sang. Fikk den av ei jeg gikk på folkehøgskole med. For å mimre om gamle dager måtte jeg klæsje den inn på bloggen :D sangen er fra 2002 tror jæig

    SvarSlett
  8. hvor ble det av kommentaren jeg la inn ? :O

    SvarSlett
  9. mhm, men sofaen kommer fra krestjansuinn :P
    åsså fant jeg igjen kommentaren jeg missta : D

    SvarSlett