05.06.2009

For det meste er jeg glad, men..

Dette er trist

Akkurat befinner de fleste av de gamle skolevennene mine seg på ettårstreffet på Namdals Folkehøgskole. De skal være der i hele helgen. Møte hverandre igjen, noen etter et år, andre som har vært på besøk flere ganger allerede.
Å her sitter jeg i Volda med eksamen til langt oppover ørene. Skulle så gjerne vært der å hilst på gamle lærere, sagt hei til folk jeg ikke har sett på over ett år. Å det hjelper ikke at jeg får meldinger fra folk som lurer på om jeg kommer, og at de synes det er trist, fordi de hadde gledd seg sånn til å møte meg. Merkelig hvor trist det går an å bli av ett par meldinger.

Men, jeg håper ihvertfall at de koser seg i Grong og at de hygger seg og fester litt for meg også. Skulle så gjerne vært der!

Hvordan har du det?

Har du gått på folkehøgskole? Om så, hvilken?

1 kommentar:

  1. Du he jo oss i Molde, som i tillegg ikkje reise til grong (me de første) =)

    -Lars-

    SvarSlett