08.06.2009

Snakkes på fylla..


Hva i all verden gjør jeg oppe nå?
Så tidlig?


Men når sant skal sies, så gikk jeg å la meg klokka 10 i går da og sovna rundt 11. Så da er det kanskje ikke så rart at jeg våknet klokka kvart på 6.
I dag skal eksamene leveres. Først skal vi lage utstilling, så skal vi svare på en evaluering og til slutt skal vi rydde alle klasserommene. Gleder jeg meg?
Joda, jeg gleder meg til klokken 3. Da er vi ferdig med å rydde, og jeg Eli Kristin, har offisielt ferie!!!
Da skal jeg rett på butikken og kjøpe inn alkohyler til i kveld. For i kveld, blir det klassefest, og om været holder seg slik, så blir det bålfest ved vannet.
Rart å tenke på at skoleåret snart er over.
Hvor ble det av tiden? Året her har jo gått superfort!

Så da, vil jeg ønske hele klassen min lykke til på eksamen.
Så snakkes vi på fylla!
:-D


1 kommentar: