15.06.2009

Hvordan skal dette gå?


Rommet mitt ser ut som om det nettopp er blitt bombet. Kjøkkenet begynner å bli skittent igjen, det samme med gangen. Badet må skrubbes og lillegangen må vaskes over en gang til. Men hva gjør jeg? jo jeg sitter foran pc'en min. Sliten, trøtt og syter om det på bloggen min. Jeg reiser på torsdag, og egentlig så må jeg inrømme at jeg ikke har særlig lyst til å reise. Det er sikkert derfor jeg ikke har kommet noe lengre med ryddingen og vaskingen. For hver minste lille ting jeg kaster, så nærmer den lange reisen seg.

Besteveninnna mi hadde termin på torsdag, så babyen kan komme når som helst. Og jeg håper, med hele mitt hjerte, at den skal komme før jeg reiser hjem. Vil så gjerne hilse på lillegull før jeg drar hjem til fiskepakking.
Men om den kommer før eller etter jeg reiser, så skal jeg uansett besøke de i sommer å hilse på. Å det gleder jeg meg til. Mer enn noe annet i hele verden!
Så ikke stresse lillegull. Kom når du føler for det!
Tante kommer å hilser på deg uansett
<3 style="color: rgb(51, 204, 0); font-style: italic;">

Hvordan står det til med dere?

Nyter ferien for fullt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar