16.06.2009

Forandring fryder..

"Bare de viseste og dummeste forandrer seg aldri."
Konfucius


I dag har jeg fått gjort masse, å dagen har enda ikke takket for seg.

Jeg har:
- Holdt på å forsove meg.
- Sittet ute i kulda å sett på regnet.
- Tatt buss til en plass jeg aldri har vært.
- Klippt meg og fått en hårfrisyre som jeg aldri kunne tenkt på før.
- Gidd en gave.
- Vært på kafè med en kjempegod venninne.
- Matet høner.
- Kost med kattunger.
- Lekt med leire.
- Fått et kunstverk.
- Vært med å valgt ut bilder til en utstilling (selv om de fleste allerede var plukket ut)
- Matet griser.
- Kjørt til sammen 10 tuneller, fem hver vei.
- Fått brød og ost fra naboer som har flyttet.

Å nå sitter jeg her. Blid og fornøyd med ny hårfrisyre!


Hvordan har du det?
Gjort noe nytt i det siste?

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ håret ditt e så digg!!! ej vil spise på d :D

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar.
    Er ikke så vanskelig å lage.
    Gå inn på pandurohobby.no og søk på makrame, nederst på siden står det en link til hvordan man lager forskjellige knuter, trykk på "Hvis du vil skrive ut veiledningen (i pdf) på din skriver, trykker du her".
    Da kommer hele brosjyren opp som du kan se etter.

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaren :-) Er helt enig med deg at spiritisme ikke er noe man skal tulle med, men det er dessverre mange som gjør det for det. Opplevde du noe skummelt siden du ikke ville prøve det igjen?

    SvarSlett
  4. Hmm, så merkelig. Er rart med det. Opplevde noe merkelig jeg og når jeg holdte på med det en gang. Husker at jeg ble så redd, så sinnsykt redd, men jeg visste ikke hvorfor. Jeg ble bare redd liksom, uten å ha noe å være redd for. Helt rart.. Fin på håret forresten :-)

    SvarSlett
  5. Håper du koser deg hjemme, god helg :D
    PS: nå har jeg konkurranse på bloggen min hvor du kan vinne fantastiske produkter fra "home & spa" :D

    SvarSlett