25.06.2009

JEG HAR BLITT "TANTE"!



Har du prøvd det?

Siden sist har jeg :

- Øvd på fløyte, men det var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd.
- Spist mamma mat.
- Sett Tv, noe jeg ikke har gjort på lenge. Ikke at jeg har savn
et det så mye, men litt.
- Sett Max Manus, genial film!
- Spillt litt gitar.
- Spillt AtmosFear sammen med familien, kjempemorsomt og stressende brettspill.
Og det beste som har skjedd på lenge. Jeg har blitt "tante". Besteveninna mi har fått verdens søteste lille jente. Å jeg er så stolt og glad på hennes vegne. Hun er rett og slett nydelig. Hun er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv, utenom besteveninna mi. <3>Har du opplevd noe vakkert i det siste?
Noen venner eller folk i familien som har fått baby?

8 kommentarer:

  1. Koselig med "tante"barn! De er jo så søte:) Har en venninne som føder hvert øyeblikk!

    SvarSlett
  2. Sv: jaaaa vi er heldige :D
    Åååå så gøy :) gratulerer!

    SvarSlett
  3. Max Manus er en knallbra film, ja! Gleder meg til å se den igjen. :o)

    Gratulerer med tante-tittelen. SÅ koselig! Har ikke blitt født baby i vår famile på leeenge... Gleder meg til neste gang!

    Tusen takk for den utrolig koselige og positive kommentaren din. Jeg ble kjempeglad!

    (Beklager litt seint svar, jeg har ikke sittet med dataen de siste dagene... ;o) Vel vel, bedre seint enn aldri! )

    SvarSlett
  4. så kos, høres ut som det gode liv :d nyyyyt videre :D

    SvarSlett
  5. Gratuler så masse som nytante! :-)

    SANDRAH

    SvarSlett
  6. jeg har tilbringt tid med kjæresten min. det er vakkert.

    ja! jeg har blitt kusine. igjen. stetanta mi, hvis det går an å si det på den måten, har fått en liten gutt som heter noe så rart at jeg ikke husker det. haha!

    SvarSlett
  7. Åh så kos at bestevenninnen din har fått baby<3

    SvarSlett