03.07.2009

Gode og dårlige minner, fra en tid som er forbi..

Da var juni, 2009 borte og forsvunnet for alltid. Den kommer aldri igjen. Det er kun minnene som gjør at den aldri forsvinner. Å her er mine minner fra juni 2009.

- Klassefester med den supre klassen min. Merkelig at det tok hele 9 måneder, før vi i det heletatt klarte å få til en fest. Der NESTEN alle var med. Desverre kunne ikke alle komme, noe som kanskje var like greit, siden jeg ikke hadde stoler.
- Siste innspurt av eksamen.
- Lite søvn.
- Lite mat.
- Tur til Hareid med kafè besøk og ny frisyre.
- Vasking, vasking, rydding, vasking og pakking.
- Fikk kleskurv fra naboer som flyttet for godt.
- Latter.
- Smil.
- Lange netter med jobbing.
- Banjokonsert på naboaltanen klokken 4 på natta.
- Døgning.
- Og det beste av alt. Lille Emmie, "tante" ungen min. Hun er noe av det vakreste jeg har sett i hele verden. En nydelig liten baby, som jeg gleder meg til å se vokse opp.

Nå er juni 2009, et nytt kapittel i boken som representerer livet mitt. Med både oppturer, nedturer. Det har vært den værste, men også beste måneden i hele mitt liv.


Nå er juli her. Og jeg er fullt igang med jobbing og strev. Merkes godt på kroppen, at det har vært lite tid til fysisk arbeid den siste tiden. Hele kroppen verker. Men forhåpentligvis, blir det kanskje litt penger av det!.

Hvordan har din Juni vært?
Jobber du i sommer?
I såfall, hva jobber du med?

2 kommentarer:

  1. Min juni har vært helt fantastisk, faktisk :) Vært i Tyrkia to uker og det hele :D

    SvarSlett
  2. Juni har vært bra :) mye som har skjedd.
    Jeg har jobba litt hjemme og hos tante, men ikke mer enn det.
    Hva jobber du med?

    SvarSlett