12.07.2009

jeg er full av verkende, kløende kopper

Har du sett dette før?

Dersom du har, så vet du mest sannsynligvis, at jeg, lille Eli Kristin har fått vannkoppene. Det blir sagt at jo gamlere man er, så kan utbruddet bli værre. Noe jeg er et levende bevis på. Jeg har de på øyelokkene, inne i øret, i nesen og i munnen. Lite hyggelig for å si det slik. Jeg har det også over resten av meg. Hele ansiktet, og inne i håndflatene. Og takket være svineriet, så gikk jeg glipp av en uke på jobb. Timer jeg kunne ha tjent penger. Men NEI, jeg sitter hjemme og er kvalm, svimmel og superslapp.

Jeg har nå hatt vannkoppene i en uke, og får masse teite spørsmål om hvorfor jeg ser ut, som jeg gjør. Brosjan kaller meg bare prikken og lillebroren min truer med å tegne streker mellom alle prikkene. Men formen er blitt litt bedre, så derfor var jeg ute på sommerfesten i går. Det var morsom og hele greia endte i at tanta mi pakka full Barethonhornet til mamma med potetgull og blåste så alt spruta over hele stua. De som tåler mest sprit og holder ut lengst, satt oppe til klokka var 6 og drakk. Pappa hadde ikke en gang sovet da jeg ramla uti stua klokka 1 i dag.
Så dagen her sitter jeg bare å slapper av og koser meg.

Åh, før jeg glemmer det.
Gratulerer med dagen Kristoffer og Steffen.


Hvordan har du det?
Vært på fest?
Kjenner noen som har bursdag i dag?

4 kommentarer:

  1. Jeg har det bare fint! Spist is i dag så er i supert humør! :D

    Jeg var på fest i går! Koselig, men litt lite ungdommer da...

    Kjenner noen som har bursdag ja:P

    SvarSlett
  2. det der så ikke godt ut :/ skulle gjerne tatt noen vannkopper for deg, Eli!
    håper du blir frisk snart :)

    SvarSlett
  3. Aj, hørtest ikke noe godt ut :/ God bedring da!

    SvarSlett
  4. Ææææææææææææææ. Glad jeg hadde vannkoppene da jeg var liten!

    God bedring :) godt du kommer deg

    SvarSlett