23.07.2009

Siden sist..

Lenge siden jeg har blogget?
Jo, det er vel det.
Men siden sist så har dette skjedd:

- Vannkoppene er borte, men jeg har arr som vil vises resten av livet.
(Jeg har ikke klødd, helt sant, det ble bare slik)
- Jeg har hatt strekk i ryggen etter å ha løftet en eske på 25 kg feil. Men er frisk igjen nå.
- Jeg har har vært på jobb hver dag og pakket flere tonn med fisk.
- Jeg har tegnet.
- Jeg har slappet av og sovet.
- Vært på besøk til noen feriegjester og spilt spill.
- Sett Arn 1 og 2.

Og ellers så har lillegull ("tanteungen min") blitt 1 mnd gammel. Og hun blir bare mer og mer nydelig for hver dag som går.
Jeg har nå 3 uker igjen av arbeidet. Å og alt jeg ønsker meg, er litt ferie. Men det blir ikke noe av det i sommer. Men jeg tjener penger, så noe nyttig kommer det jo uttav jobbingen!

2 kommentarer:

  1. Glad du er frisk nå da =)
    Har halsbetennese eg =P

    SvarSlett
  2. Huff, så kjipt med vannkopper, det er helt grusomt. Bra du er frisk nå da :)

    SvarSlett