23.11.2009

Artistbook og musikk ..

Nå skal jeg snart stikke på skolen å få undervisning i hvordan jeg kan bøye plast. Hva må man ikke gjøre for å klare å gjennomføre artistbook eksamen.
Jeg starter egentlig ikke før klokken 12 i dag. skal gjennomgå hvorfor de aller fleste ikke sto på forprøven i musikkteori, for jeg tror ikke det var bare meg som strøyk, eller jeg vet ikke om jeg strøyk, har ikke fått vite noe enda. Men ja, huff. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg.

Har du mye å gjøre på skolen?
Hva er ditt beste minne? ( har med eksamenen min å gjøre)

3 kommentarer:

  1. Håper du blogger litt om plastbøyinga etterpå :-))
    Nei, jeg har ikke mye å gjøre på skolen for tida, for jeg har permisjon. Men jeg gleder meg til å begynne på arbeid igjen, og til å få MYE å gjøre!
    Mitt beste minne... OMG, det er jo så mange minner. Men fødselen kommer jeg nok aldri til å glemme. Da Maja kom til verden. Det var stort, og minneverdig på mange måter. Ha en kjempefin dag, Eli! <3

    SvarSlett
  2. mitt beste minne! Er ansiktsutrykket til Lars, i det Emmie ble født og løftet opp på magen min<3
    Hvilken eksamenamen? :)
    :*

    SvarSlett
  3. Hallo Eli! Jeg utforder deg til mobilleiken min: http://ragaus.blogspot.com/2009/11/mobilleik.html

    SvarSlett