20.11.2009

For lenge siden sist..

Første eksamen er ferdig. Jeg har mest sannsynlig skrevet bare møl, men så lenge jeg står, så er jeg fornøyd. Forprøven i musikkteori gikk rett i dass, ikke så rart, da jeg ikke kan si at jeg skjønner så mye. Så om noen har en enkel måte å forklare meg generell musikkteori? så tar jeg gjærne imot hjelp!

Nå i skrivende stund, sitter jeg å inntar Cola i et vinglass, bare for å få litt forrandring i hverdagen. Felleskjøkkenet ser helt jævlig ut, og det er min vaskeuke. Men ja, jeg skal skrubbe det i morgen. Kanskje koste litt senere i kveld. Vi får se, jeg er litt trøtt. Skriftligeksamen på 3000 ord på to dager, samt kanskje 8 timer søvn til sammen tar litt på. Men jeg kom meg igjennom det.

Sånn ellers så må jeg si at jeg gleder meg litt til jul. Ikke lenge igjen, noe som gjør meg glad, men stressa. Artistbook eksamenen min har jeg ikke begynt på å.. nei, kan nesten ikke tenke på det akkurat nå.

Men ja, hva gir man til en person som ikke ønsker seg noe?
Forslag til hva jeg kan lage i julegaver? Jeg har litt fantasi og inspirasjonstørke for tiden. Skulle hatt noen til å vanne på den av og til.

2 kommentarer:

  1. Lillesøster sier hun ikke ønsker seg noe, så jeg synes hun er litt vanskelig å finne på noe til.. så jeg skjønner hva du mener.. Hva meed en eske med det rare i? Sånn.. finn en liten eske som du putter fine ting oppi som du kan gi bort? Det er jo alltid koselig :)

    SvarSlett
  2. Skal si ifra om jeg kommer på noe :)

    Ja jeg har sett første episode av både Vampire Diaries og True Blood nå.. Og jeg må si at True Blood var myye bedre enn Vampire Diaries!

    SvarSlett