01.11.2009

Sparket inn i virkeligheten igjen...

http://www.eu.yildiz.edu.tr/doc/EILC/istanbul.jpg

Siden sist, var jeg på skolen en uke, før jeg reiste og lå 9 netter på et hotell i Istanbul.
Nå har jeg vært hjemme en uke. Jeg har blitt låst ute av rommet mitt, fått eksamensoppgave, ikke fått vasket klær, vært matforgifta, fått oppgaver, fått fravær og begynner å få vondt i halsen. Kan ikke si at det kom så mye godt uttav det å komme hjem etter Istanbul. Kunne godt bare ha blitt der.

Svineinfluensaen har kommet til Volda, og på grunn av det så har folk begynt å flippe totalt. Jeg fortalte læreren min at ei jeg lå på rom sammen med i Istanbul muligens hadde fått svinis, og det gjorde at jeg ble mer eller mindre isolert på skolen den dagen. Så koselig! NOT.

Nei, takke seg til lite søvn, fyll, moskè besøk og gåturer i 7 timer i strekk. Eller Starbucks. Kanskje jeg bare skal reise tilbake og bli der. Det var en skoletur, men jeg ser på det som en ferietur. Det var alt for mye folk etter min smak, men jeg hadde nok overlevd om jeg hadde prøvd.

Neida, jeg skal slutte å være så negativ. Det har bare skjedd så mye etter at jeg kom hjem. Litt stressa, litt deppa, men alt kommer nok til å ordne seg til slutt. Som om jeg bare ble sparket hardt inn i virkeligheten igjen. Men jeg ser alltid positivt på ting, så det er nok en mening med at alt dette har skjedd. Jeg får bare vente å se.

Kommer bilder fra Istanbulturen når jeg har tid.


1 kommentar:

  1. Bra at du hadde en fin tur ihvertfall:)
    Gleder meg til å se bilder! :D

    SvarSlett