12.12.2009

Jeg har juleferie...

Godt vil noen si, men for meg er det mer stress.
Jeg har klart å snu døgnet, men av god gammel vane, pleier jeg å rulle meg over til andre siden av sengen, og sove litt til.
Så, hva får en uttav en dag, når man står opp sent?
Ikke så mye!
Jeg skulle vasket klær, men av en eller annen grunn (kanskje det at jeg sov alt for lenge) så er alle maskinene opptatt. Uheldig? Nei ikke egentlig. Det er nok kun min skyld.
Så det betyr at frem til klokken 8 i kveld, må jeg løpe opp og ned trappen til vaskerommet, for å finne en ledig maskin.

Nedturen med vaskemaskinene, gjorde at jeg mistet lysten til å gjøre alt det andre jeg hadde planlagt. Jeg skulle ryddet. Pakket, støvsugd, vasket kopper, lagd meg middag og vært på butikken. Men jeg klarer nok å få gjort det meste regner jeg med.
Så lenge jeg får vasket klær, så er jeg fornøyd!

Nå er det bare 2 dager til jeg begynner reisen hjemmover.
Gleder jeg meg?
Jo, ja, jeg kan vel si det. Gleder meg til å stikke nesen innom Molde å si hei.
Hilse på Kristoffer, med mindre han er så kjip at han reiser hjem før jeg annkommer Tr.Heim. Samt det å henge litt med brosjan og forloveden før jeg og storebroren min drar hjem til den lille øya vår.
Jeg savner brødrene mine.
Jeg savner pappa.
Jeg savner mamma.
Så ja, jeg kan si at jeg gleder meg til å komme hjem.
Hjem til nyoppredd seng,
pynte juletre,
spise mat jeg SLIPPER å lage selv.

Men nå skal jeg bare slappe av litt, og pakke inn julegaver. Kanskje jeg blir å leke julenisse i dag eller i morgen?
Vi får se, moro blir det i allefall :D

1 kommentar:

  1. Kjenner meg veldig igjen i det med å snu døgnet fullstendig. Og det værste er jo at det er så pokkers lett å gjøre det! Har man fri et par dager, eller har det fryktelig travelt slik at man sitter oppe hele natten så er det jo gjordt. Og å prøve å døgne funker ikke alltid. Da må man ihvertfall godta å føle seg crap en dag. Håper du kommer i fin form igjen når du kommer hjem da. Er utrolig hva det å komme hjem kan gjøre med kroppen:) Just relax vettu. Piano. Kleeeeem :D

    SvarSlett