21.12.2009

Snart hjemme!

Har hatt juleferie nå i cirka 11 dager, og først nå vender jeg nesen hjemover.
Hjem til mamma og pappa og lillebrosjan.
2 netter sammen med Iris og Lars og lille Emmie. Hun har blitt så stor. Verdens nydligste lille jente er det. Så vi har vært på trillletur, jeg og Iris har prata shit og jeg og Emmie har ligget på gulvet og lest i bok og nynnet på haisommer melodien. Hun lo og gliste hele tiden.
<3

Etter 5 timer med buss kom jeg frem til Tr.Heim. Der møtte jeg Kristoffer (fra klassen min i fjor) Det var morsomt å se han igjen. Kjekkere hadde han også blitt.
Har vært noen dager hos storebroren min og forloveden i Tr.Heim. Har hatt det kjempekoselig.
I går hadde vi et lite familietreff. Vi var på Asian House ved siden av City Syd. Med meg og storebroren min, var vi 18 stykker. Det som er morsomt med det hele, er at alle de jeg møtte var på morsiden, og det var ikke alle sammen en gang. Kanskje halvparten.
Men det var koselig å møte familie igjen. Enkelte av de hadde jeg ikke sett på mange år!

Så nå sitter jeg og storebroren min på båten og nerder med hver vår pc. Klokken 4 er vi helt hjemme og da skal vi bare slappe av og kose oss hjemme. Håper mamma lager god mat til vi kommer hjem!.
Lillebrosjan kommer til å bli overrasket over hva han får i gaver. Jeg har kjøpt en liten overraskelse fra Istanbul til han, samt at han får en liten gave fra meg og Kristoffer (storebrosjan) som han BØR bli glad for.
Om ikke, beholder jeg den selv. For den er så søøt :D

2 kommentarer:

  1. HILS HJEM, og ha en fantastisk familiejul - hele gjengen!!! ;-)) ALT GODT!

    SvarSlett
  2. sv: det er en blanding av dvergvedder og løvehode sa Stine^^ Konrad er kjempesøt, men Alf er også ganske søt av seg ;)

    Hils familien din og si God jul fra meg :) (De små nissene jeg fikk av lillebroren din for to år siden er kommet frem på hylla på rommet mitt) :D hehe!

    SvarSlett