26.12.2009

Det er jul..

Helt sant!...
Jeg har ikke julestemning, for den brukte jeg visst opp i slutten av oktober. Når det begynte å snø i Volda.
Maten er himmelsk, kaker og is, julefilmer, familiehygge.
Men det er ikke helt det samme uten julestemning.
Men i år som i fjor, klarer jeg å kose meg i jula, uten julestemning.
For jul er jo koselig uansett
<3

De siste dagene etter at jeg kom hjem, har jeg også vært plaget med hodepine.
Det er ikke noe jeg bruker å ha, samt at jeg tar ikke hodepinetabletter, før jeg MÅ.
Men jeg har lagt meg de siste dagene med vondt i hele høyre side av hjernen.
Når jeg har våknet hver morgen, har hodepinen vært nesten borte.
Bare en slags summing oppi hodet.
Samt vondt i nakken og skuldrene.
Og i løpet av dagen, kommer hodepinen tilbake.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Noen kjerringråd, et eller annet om å bli kvitt hodepine?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar