30.12.2009

Fastland ftw!

Sistranda
Frøya

Etter litt over en uke på øya mi, tok jeg og brødrene mine og forloveden til storebroren min, turen inn til fastlandet.
Hovedoppgaven med å dra dit var for å kjøpe inn batteri, stjerneskudd og småting som gnistrer og lyser til nyttårsaften. I morgen rett etter klokken 12, ringer 2010 inn. Et nytt år, med nye muligheter. Kanskje noe stort kommer til å skje? Jeg vet ikke, men det håper jeg! Jeg forventer et år med masse spenning og latter og glede :D Kravstor? Kanskje, men det orker jeg ikke å tenke på. Er lov til å være litt kravstor av og til.

På sistranda gikk vi rundt i nesten fire timer. Kjøpte filmer, spill, blandevann og var innom polet en tur. På meg ble det Sterkøl, og jeg lurer litt på hvordan det smaker. Gleder meg til å prøve det ut.

Det har vært en koselig dag, selv om den ikke helt er ferdig enda. Så nå skal jeg bare sitte her å slappe av og kose meg, og vente til klokken blir 10. For da skal jeg se en film som går på tv. Den handler visst om et kor, laget av uteliggere, og den så skikkelig koselig ut.

Håper dere nyter de siste dagene av dette flotte året! :D
Stor klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar