01.01.2010

Sånn...

Da har jeg sprengt inn det nye året!
2010

Året som gikk, hmm, det skjedde så mye, eller lite. Jeg husker ikke helt. Jeg kan vel plukke ut det aller viktigste. Ehm, ja.

- Moa turen med Iris, Turi og Kristoffer. Med shopping, latter, smil og pizza.
- Da jeg tråkka over på bussen og hinka rundt i mange uker.
- Da jeg og Sofie (gammlenaboen min) var livredde fordi vi var helt alene i gangen, klokken hadde rundet 12, og det banket på.
- Fikk boken Fritt fall av Nick Hornby, fra søte Turi!
- Jeg mistet mobilen min i do.
- 08.02.09 da jeg var på narchspiel helt til klokken halv 10 på morgenen. Med trekkspill og elgpølse. Festet i 12 timer!.
- 10. 02 .09 da den ene bærebjelken på ene skolebygget vårt hadde sprukket opp og holdt på å falle ned.
- Dok-film festivalen. Festivalen, jeg så absolutt ingen dokumentarfilmer på. Jeg bare drakk billigere øl.
- Grillfesten ved Rothevatnet.
- 17. Mai i Molde, den beste av alle jeg har vært med på!
- Jeg gikk glipp av ettårstreffet til Folkehøgskolen min.
- Kom hjem til sommerferien med vannkopper og var helt utbrendt etter eksamen.
- Kjøpte meg Irsk tinnfløyte.
- Ble tante til verdens nydeligste lille jente <3
- Første sommeren jeg fikk prøvd meg som sjef.
- Jeg har gravd ned 110 meter med kabel.
- Jeg og klassen var i Istanbul. Gjengen min var der i 9 dager, det var hærlig!
- Fikk "A" på skriftligeksamen.
- Overraskelsesbesøk fra Molde.
- Kjøpte meg ny bærebar pc.
- Hadde noen fantastisk koselige kvelder sammen med Magnus og Turi i leiligheta deres. Med film, tegning, gitarspilling og latter og smil.
- Kafebesøk med Kristoffer i Tr.heim.
- Jeg og storebroren min har skrevet bok, som nesten hele familien har fått.
- Jeg har solgt det gamle speilreflekskameraet mitt til storebroren min, og bestilt meg nytt.

Så nå ønsker jeg 2010 velkommen inn, og håper at det nye året blir mye bedre enn 2009, på alle mulige måter. 2009 var bra, la 2010 bli bedre.
Som Obama sier.
"yes, we can!"

2 kommentarer:

  1. sv. takk :D Ja med smil å glede vasker jeg ^^ Følte meg veldig husmor slik som jeg gikk og gleda med til å prøve den:p

    SvarSlett
  2. Foressten hva slags pc ble det du kjøpte? Må snart investere i en jeg også.. Og hva skrev dere bok om? :)

    SvarSlett