09.01.2010

Så godt det var å se dere igjen..

Juleferien var ikke så lang, men det føltes som en evighet! Jeg savna "gjengen" min masse i jula. Jeg har bare vært her i snart en uke, en uke fyllt med øl, filmer, rydding av rom og julegaver.
Jeg fikk en hjertekrystall av Therese, den var nydelig. Jeg fikk Mascara (haha, intern) film og t-skjorte fra søte Turi! Og det nye showet til Eddie Izzard fra kjekke Magnus!
Gavene kunne ikke vært bedre <3

I kveld er det partey på timeplanen, så i kveld skal jeg glemme at faget jeg går virker utrolig vanskelig. At jeg har musikk på mandag. At jeg kommer til å ha mye å gjøre, det driter jeg i! For i kveld skal jeg og vennene mine kose oss masse.
Snakkes på fyllå godtfolk
:D

3 kommentarer:

  1. assa, må du huske å ta på dej mascara da :D :P

    SvarSlett
  2. Party on! Hehe - kos dere!! :-))

    SvarSlett
  3. sv: blir ofte slik at man heier på det laget man "kjenner" best ;) heheh!

    SvarSlett