22.01.2010

Flashback til folkehøgskolen..

Alt startet med et Nemi blad Turi hadde liggende. Utover kvelden ble det bare værre og værre. Hadde totalt latterkrampe flere ganger. Lo på meg hodepine. Alt var morsomt. Magnus og Turi begynte å le av meg, og det gjorde ikke saken lettere.
Fikk flashback til folkehøgskolen. Flere ganger iløpet av det året hadde jeg latterkrampe. For dere høres det kanskje morsomt ut? Noe det er, men for min del, kan det bli litt slitsomt i lengden. Latterkrampene mine, kan ende i noe som ligner på hyperventilering. Jeg får rett og slett ikke puste. På folkehøgskolen var det så ille, at folk irundt meg ble redde. En av gangene ble jeg faktisk blå i fjeset. Men ja, alt i alt, er det like morsomt hver gang. Jeg endte jo ikke opp på sykehus eller noe slikt. Jeg måtte bare slutte å le, og få igjen pusten, før en ny latterkrampe slo inn.

Dagen i dag har vært fortreffelig. Selv med fire timer forelesing som jeg ikke husker en dritt av. Samt at hun som hadde forelesingen var ufattelig kjedelig. Jeg holdt seriøst på å sovne. Folk rundt meg skrev lapper og løste Sudoku. Men jeg kom meg igjennom det.
Så ble det sentrumstur med Turi. Fikk skaffet noe stoff og øyne til bamsen, da jeg ikke får til å hekle det. I tillegg ble det mat på kinaen. Endte opp hjemme hos Turi og Magnus, og hadde det som dere kanskje skjønner, det utrolig festlig. Så film, slappet av og lo. Kommer til å ha sykt vondt i magemusklene mine i morgen.
Men det var virkelig verdt det :)

Noen av dere som får slike latteranfall?
Eller kanskje det er noe galt med meg. Uansett er det verdt det, av og til :)

1 kommentar:

  1. Vet ikke om jeg har hatt så sterke latteranfall som det du hadde på fhs, men har hatt en del latteranfall ja! Husker den gangen du lå på gulvet å hadde latteranfall på rommet til Maria.. Eller.. Da maria hadde det rommet :P

    SvarSlett