18.01.2010

Jeg har tenkt..

tenkt alt for mye i det siste. Vurdert og tenkt over ting, mest sannsynlig flere ganger enn jeg egentlig burde. Men jeg liker å tenke av og til. Ikke at det hjelper. Blir som regel i utrolig dårlig humør av det. Men det hender seg at jeg lander på en tanke som gjør meg ufattelig glad. Så det er som regel de tankene jeg leter etter. Ikke så ofte de dukker opp, men av og til.

Siden alle tankene mine fyller opp hodet mitt, og gjør det umulig for meg å huske noe av det jeg lærer på skolen, så har jeg begynt å skrive dagbok igjen.
Riktig nok er det bare i en vanlig skriveblokk, men det er bedre enn ingenting, sant?
Får ihvertfall alle tankene ut av hode.
Helga har vært rar. Den har vært skikkelig hyggelig, morsom og jeg har kosa meg, men innimellom alt det morsomme, har det vært kjedsomhet. Kjedsomhet som jeg har fyllt med hekling :) hekler en bamse akkurat nå. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig.
Men, ja. Tilbake til helga. Jeg har vært på bowling, kjempemorsomt. Buzz kveld (altså spillet Buzz). Så helga har vært fyllt med latter, smil og gode venner.
Turi mangla da, men hun jobber så mye :(
Har savnet henne i helga!

1 kommentar:

  1. aww! <3 søta:) pizzakveld snart! neste uke, kanskje. Film og sånn. :)

    SvarSlett