26.01.2010

I'm going mad, i think..

Noen som ser hva dette er?

Tittelen sier vel det meste. Kunst og håndverk oppgave jeg ikke skjønner bringebæra av, samt masse ting å øve på i sang, piano og musikk. What to do?

Derfor har jeg vært på skolen i noen timer i dag, spist god middag og tatt en powernap, som endte i 3 timer med søvn.
Sove bort hele dagen?
Ja, hvorfor ikke!
Så nå sitter jeg i en stol og slapper av, slik at jeg skal bli trøtt igjen. Lurer på når jeg skal stå opp og gå til skolen i morgen. Siden det er kaldt ute, og det virker som om noen har plassert en foss over Porse. Det størtregner, noe som ender i speilglatt føre i morgen. Sikkert kollisjonsfare i Kaarstadbakken, eller bare blåflekker. Trøtt og glatt, er ingen god miks.

I morgen blir det skole fra kvart over åtte til fire. The day of hell, men jeg overlever sikkert.

Hvordan går det med dere?
Noe dere ikke skjønner bringebæra av?

1 kommentar:

  1. Fyrstikkesker reflektert i et glass, vet. lysestake/skål?? ;-)

    SvarSlett