01.02.2010

gamle bilder..

Et bilde jeg tok i 2007

Har sett igjennom en del bilder jeg hadde liggende på harddisken min. En del rævva bilder, en del morsomme bilder jeg hadde glemt og et par jeg har sett på en gang for mye, og begynner å bli møkklei av.
Broren min på jobb, en sommer for et par år siden.
Broren min og meg er et radarpar når vi jobber sammen.


Tok nye russebilder, siden de mamma og pappa har hengende på veggen, er mildt sagt helt forferdelige. Meg som sliten russ, midt i russetiden.
Brosjan uten skrift på bremmen på lua si, altså før russetiden startet.


Russefrakken til brosjan.
Mitt arbeid, skulle brukt maling, da han vaska den i russetiden og han måtte tegne opp motivet på nytt.

Det var noen gamle bilder jeg fant.

Lenge siden du så over gamle bilder?
Funnet mye morsomt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar