30.10.2010

halloween, eller ikke?..

.. er det jeg sitter å lurer på nå. Orker jeg? Eller, hva slags spørsmål er vel det å stille seg, så klart jeg orker. Jeg har jo tenkt på kostyme lenge nå, men det var skikkelig synd at plutselig alle i gjengen min reiste hjem, slik at jeg ble sittende igjen i Volda alene.


I fjor gikk jeg glipp av Halloweenfesten. Det var litt synd, men tenkte ikke så mye over det, siden vi alle satt med hodet ned i hver vår øl på puterestauranter i Tyrkia. Å halloween før der igjen var ikke noe å skryte av, jeg hadde et dårlig kostyme, jeg kledde meg bare ut som mann, ikke akkurat av det vanskligste i verden. 




Disse bildene er fra en H-fest vi hadde i fjor. Jeg hadde temaet Helvetesild/herpes, vet at det ikke ligner på noen av delene, men det var kult å lage. Dersom jeg kommer meg ut på Halloweenfest i dag, så kommer jeg til å se helt jævlig ut, det er ihvertfall det som er planen. Blir lagt ut bilder så snart jeg er ferdig :)

Så godtfolk, halloweenfest i kveld?
Hva skal dere kle dere ut som?

1 kommentar:

  1. Du kan sikkert få låne min kopi da så du får sett den en gang til^^, hehe! :D

    det blir nok halloween-fest i kveld ja :D Gleder meg :D
    Skal være pirat ;)

    SvarSlett