01.11.2010

Å hurraheioghopp jeg er sååå...

... ufattelig trøtt! Skulle stått opp for lenge siden, men klarte ikke å komme meg opp. Senga mi var alt for glad i meg i dag! Dyna var akkurat passe varm, puta var akkurat passe fluffy og uansett hvilken vei jeg snudde meg, så fant jeg en god stilling. 


Men det er ikke det som plager meg mest, jeg er sulten, og jeg har glemt å kjøpe frokost. Jeg har ingenting, eller jo, jeg har nøtter, men det frister ikke. Så da blir det kantinefrokost og kantinelunsj i dag.


Å her kommer bildene fra halloween :)


 Jeg var zombie i startfasen
Her var det noen som beit meg, slik at jeg ble zombie 
 Her var det fulle kostymet, jeg orka ikke å gjøre noe med klærne, for jeg var skikkelig lei etter å ha sminka meg slik. Å nei jeg er ikke gravid, jeg er bare tjukk.


Håper dere har en super dag. Jeg skal bruke dagen på å gjøre lekser.
Hva skal dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar