03.11.2010

Trener og spiser sundt?...

Jeg prøver ihvertfall. Må jo legge om livsstilen litt når du føler deg som en middagspølse og holder på å dø bare ved å gå til butikken og tilbake. 


Så i går kveld var jeg og veninna mi Ræggs på svømming. Startet fantastisk, hele bassenget for oss selv. Etter et kvarter kom det en til, å når han dro klokken halv 11, var vi på nytt alene. Så vi hadde god musikk og et svømmebasseng for oss selv 60% av tiden, awesome! 
Det kom noen på slutten som hoppa fra stupebrett og spilte volleyball da, men det var greit, siden vi begge var ferdige med svømminga. Brukte resten av tiden på å slappe av, flyte rundt og dykke. 


I morges derimot, kjente jeg at jeg hadde svømt, eller kanskje det bare var jeg som hadde ligget i en av mine syke sovestillinger. Jeg aner ikke. Uansett var det fantastisk og herlig å få bevege seg litt. 


Så, si meg godtfolk, trener dere?
Isåfall hvordan?
Å om dere ikke trener, så skjønner jeg dere godt! Jeg skulle ønske jeg kunne sitte stille og spise hva jeg ville og samtidig rase ned i vekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar