02.11.2012

Kreativitet og inspirasjon...

Har jeg av en eller annen grunn mye av det for tiden. September og oktober er slike kreative måneder. Det er ihvertfall det jeg har fått inntrykk av. 


Dette er en bursdagsgave jeg tegnet til ei jeg gikk på musikklinja sammen med. Hun ønsket seg en slik tegning av hun og bestevenninna si for et år siden, men hun hadde ingen bilder av seg og hun på Facebook, så da måtte jeg vente. Dette bildet var ett år på etterskudd, men bedre sent enn aldri. 
Tegningen er tegnet på A3 ark og med blyanter fra 2B - 9B.


Ellers har jeg eksperimentert med akvarell igjen. Jeg tror jeg begynner å se forbedringer, men er ikke helt sikker. Jeg ser så mange småfeil, det er et minus med å være ALT for nøye. For mye av det gode er ikke alltid bra. 
Dette er ihvertfall et bilde av Darren Criss, han er kjent for diverse musikaler på Youtube, men dere kjenner han kanskje igjen fra Glee. 
Dette bildet er malt på et A3 ark. De hvite flekkene på bildet er lagd med korrekturlakkpenn, men i dette tilfellet fungerte det slik jeg ville. 

Snakkast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar