06.05.2013

Bursdagsgave :)

Lillebroren min Simon hadde bursdag i Mars. Siden han ikke fikk noen skikkelig gave fra meg når han fylte 20 år. Så ville jeg lage noe spesielt til hans bursdag i år. 
Jeg kjøpte en svart skulderveske fra Panduro og malte den med et motiv jeg hadde på følelsen av at han ville like. 

Motivet jeg valgte er en kamp mellom to figurer fra Warhammer. 
Etter at jeg malte vesken så lakkerte jeg den med decopage og sydde på borrelås. Sistnevnte var en smertefull opplevelse. Brukte en ganske tykk nål, men klarte allikevel å stikke meg på den butte enden flere ganger. Noe som resulterte i 8 hull i tomlene mine. Tror jeg må investere i fingerbøl. 
Fra grunningen til det ferdige resultatet så brukte jeg ca 1 1/2 uke. Malte ca 5 - 8 timer hver dag. Så det var mye jobb. Men det var mer enn verdt det. For han ble kjempefornøyd! :) 

2 kommentarer:

  1. Du er kjempedyktig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Jeg vil ikke si at jeg er kjempedyktig akkurat, men jeg prøver så godt jeg kan :)

      Slett