26.01.2009

Shop till you drop

Dagen i dag
Har vært den beste på lenge.

Eller, festen på fredag, scorer også høyt.
Men å vase rundt på Moa.
Jeg, besteveninna mi og to kjempegode venner fra klassen.
Det var det beste på lenge.
Kanskje jeg bare trengte å komme meg litt bort?

Fikk shoppa litt i dag også. En skjorte, en taights, en ny bukse, en topp og en genser.
Brukte kanskje litt mye penger, men det var verdt det.
Trengte å få friska opp klesskapet mitt.

Så nå sitter jeg bare å koser meg og slapper av med en god bok.
Fin avsluttning, på en super dag.
Takket være Iris, Turi og Kristoffer
:D

Har du lest noen gode bøker i det siste?
Eller fått shoppa noe nytt?

4 kommentarer:

  1. Sv: Åh, takk! Det var snilt :D Nei, jeg har blogget i kanskje to år nå, men denne bloggen er ganske så ny :) Har du blogget lenge eller?

    Forresten burde du lese Secret Life of Bees. Den er kjempe fin :D

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er enig der, jeg synes det er kjempe gøy å lese andres blogger ;)

    Næ, hvilken sjanger kan man si den er da? Det er liksom en sånn tenke type bok. Handler om ei jente som lever i den tiden da rasisme var veldig utbredt i USA, også drar hun av gårde rundt i USA for å finne ut om moren sin og greier. Den er kjempe bra på engelsk, jeg liker egentlig best engelske bøker jeg da :)

    SvarSlett
  3. jeg har lest en del gode bøker ja, f.eks. twilight osv.
    sv: takk. hiih, enig. såpebobler er digggggg.
    åh, det er ikke en hemmelighet nei. jeg bruker photoshop (:
    fin blogg!

    SvarSlett