27.01.2009

In the fall there's an early dawn, and the colors embrace the sun


Det å sette farge på hverdagen er viktig

I dag hadde vi maling på timeplanen.
Og ikke hvilken som helst type maling.
Vi jobbet med teksturer.
For deg som ikke vet hva en tekstur er.
Så kan du kjenne på håret ditt, en pute, en murvegg.
Tekstur er altså hvordan overflaten ser ut eller føles.

Vi blandet alt vi kom over inn i malingen for å få forskjellige teksturer.
Deriblant:
- Pulverkaffe -
- Sand -
- Sagspon -
og mye mer.

Ikke hver dag vi har slike dager på høgskolen.
Der vi sitter å dypper plastposer ned i våt maling.
Eller bruker alt fra kniver til potetstapper.
Men det var gøy!



Har du gjort noe gøy i dag da?
Liker du å male?

6 kommentarer:

  1. ja, er det ikke litt rotete, er det ikke mitt hjem liksom, sånn er det bare, hehe.

    Hjemme er der hvor rotet mitt er, ^^

    SvarSlett
  2. Idag har jeg vært på jobb og så har jeg slappet av. Lite spennende.

    Trodde alle fikk sånn ekkel følelse når de er høyt oppe jeg. Trodde det var vanlig at det føles som om bakken beveger seg:p

    SvarSlett
  3. Tusen takk, =) Nei, ikke så veldig lenge, begynner vel å bli 4månder eller noe sånt, tia flyr ;) hehe

    SvarSlett
  4. Ja, jeg tror det er flest menn som er sånn også faktisk. Kanskje flest menn som har store biler? Og de har kanskje større konkurranseinstinkt som gjør at de føler at det å kjøre bil er en slags konkurranse?

    Åh, takk for at du synes bloggen min er fin. Jeg har blogget et halvt år ca. Begynte helt useriøst, men nå er jeg helt avhengig omtrent! Hva med deg, hvor lenge har du blogget?

    SvarSlett
  5. Glømte å si at jeg liker å male! Har gått tegning form og farge på VGS, så har malt ganske mye. Gøy :D

    SvarSlett
  6. Jeg likte den gule! er det din?
    Jeg liker maling, det smaker godt:D Og i dag har jeg vert hos jordmor..
    åsså har jeg vert tissatrengt..
    knis
    <3 suss

    SvarSlett