28.01.2009

På 5 minutter. Ja, 5 minutter


Ikke så mye, er like moro. Som å se tanker og følelser.
Bli til figurer og farger på ett hvitt lerret.

Det er onsdag, og ja, jeg maler enda.
Men nå er bildet ferdig.
Langre tid til å fokusere på oppgavene jeg enda ikke er ferdige med.
Eller å tegne skisser og finne bilder til eksamensoppgaven vi har fått.

Det er litt moro.
Det å sitte der med ansiktet fullt av maling.
Stirrende på det ferdige produktet.
Det å vite.
At dette, har jeg laget.

Så nå sitter jeg å spiller gitar og synger.
Overdøver den lette trommingen av regndråpene på vinduet.
Fant ut at det var bedre, enn å sitte å deppe over været.
Ja, for her regner det.
Fra sol og varme, til regn.
På bare 5 minutter.

Forslag til noen fine sanger jeg kan lære på gitar?
Regner det der du er?

7 kommentarer:

  1. SV: Jeg er helt lik Elin. DEt er så deilig! Men jeg kommer meg desverre ikke opp. Leksene fikk ikke jeg gjort heller. Vi har om redoksreaksjoner i naturfag og jeg syns det er skikkelig vanskelig:(
    Det er godt å skulke av og til ja! Bare det ikke blir for mye:)

    kult bilde!

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, jeg synes også det er koselig å få kommentarer tilbake :D
    Ja, jeg skal ned dit i tre uker med noen utvalgte fra klassen min, også skal vi jobbe med folk som har hiv/AIDS, også jobbe i en barnehage der nede. Så det blir utrolig bra :D
    Ja, det skal jeg nok skryte mye av ja! :P Hihi.

    Jeg kan den dærre Good Riddance (The Time Of Your Life) til Green Day på gitar, og den er fin. Eller, kan og kan da :P
    Jeg tror faktisk det regner her og. Vanskelig å se ut av vinduet når det er så mørkt gitt :P Vi får håpe på pent vær i morgen! :D

    SvarSlett
  3. SV: flaks å høre at det ikke bare er jeg som treffer på idiotiske taxi sjåfører...hvorfor velger de service yrket egentlig...det er nesten som en badevakt som ikke kan svømme eller? :D

    SvarSlett
  4. Glemte helt å skrive til deg at jeg ble så glad for kommentarene og komplimanget du kom med ang bloggen min her om dagen, kjekt å høre at du syntes jeg har en bra blogg =)

    SvarSlett
  5. sv: Jeg skjønner det iallefall ikke. Hater det. Syns bilde du hadde malt var kult

    SvarSlett
  6. Du kan lære Nothing else matters av Metallica, den er fin den :)

    SvarSlett
  7. Sv: Ja, det er siden jeg går helsefagarbeider ;) Er utrolig heldig som får den sjansen føler jeg, er ikke så mange som får dra mer eller mindre gratis til Kenya liksom! :D
    Ja, ikke sant, men jeg tar meg liksom aldri tid til å sette meg ned med gitaren, dumt nok. Det blir liksom til at man tenker "Åh, har jeg tid til det da? Nææ...". I hvert fall så tenker jeg det :P
    Det så ikke ut til at det ble noe bedre vær her idag i hvert fall. Tåkete og greier. Der da? :)

    Jeg kom på forresten, jeg fortalte deg jo om den Secret Life of Bees her om dagen, og i dag fikk jeg vite at den har kommet ut på film! Er kjempe mange flinke skuespillere med i den, hvis det er mer interessant enn å lese boken mener jeg ;) Eller så kan man jo gjøre begge deler da!

    SvarSlett